BRÄND.


Skriver med en hand. Den högra.
Jag är vänsterhänt, men idag får jag försöka med höger hand,
även fast det är menat att jag ska använda vänster.

Min vänstra hand är nämligen röd.
Handen är obrukbar sedan jag vid 18:50 tiden strök den på stekpannan med köttbullar.
Hur många gånger ska det behöva hända innan jag förstår att
stekpannor fyllda med mat på spishällar är varma?

Så imorgon kommer jag att få användning av min kunskap av att skriva med höger hand.
Denna kunskap som har övats in på alla btt-lektioner de senaste månaderna.

Mmmm..en klunk blåbärssoppa.
En irriterande nagelbit på pekfingret.
Skitsamma. Nu mår jag bra.

Kommentarer
Postat av: ester

aaj, så ont!

2009-01-27 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0