Tisdag

Tisdag

inatt vaknade jag upp i en soffa. tv:n var påslagen på hög volym och jag kände mig ganska borta. i soffan bredvid mig låg julia sovandes. vi råkade visst somna när vi kollade på ett riktigt spännande macgyver-avsnitt om en guldskatt..eller nej, det var två guldskatter. isabella var fortfarande uppe och jag såg henne gå runt i lägenheten. ibland stannade hon till och kollade på oss.

nästa gång jag vaknade upp hade hon sänkt ljudet på tv:n, lagt över ett täcke på julia och försvunnit ut ur rummet. klockan var halv nio så det var inte så värst sent. det fixades frukost och tv:n var fortfarande på. den visade barbar, åttiotals-serier och någon tråkig dokumentär där de inte pratade svenska. Julia visade oss en låt på arabiska som var rolig.

Klockan två åkte jag hem....fem över två, för jag kasta i mig en pizza först. jag åt saras middag, gick på promenad och agerade slav åt sara som ville ha tussilago men som numera inte kan böja sig på grund av hennes runda mage. cornelia kom. vi pratade och pratade och pratade. gick ner till sjön, gick in i skogen, gick på vägen. vi låg på asfalten och kollade på himlen som såg ut som en stor riskaka.

vi har också lyckats göra lyckade negerbollar. vi har aldrig lyckats med det förut! hur bra.
nu ska vi ut på taket utanför fönstret och ta en nypa luft..



Kommentarer
Postat av: Corneliaaaaaaaa

fast du är riktigt mycke sötare! :D

<3

2009-04-08 @ 21:20:13
Postat av: beckan

du ser ut som en vaxdocka.

2009-04-08 @ 23:06:35
URL: http://rebeckalundell.se
Postat av: ellen

du är en vaxdocka.

2009-04-09 @ 10:40:31
URL: http://ellenlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0