skrämmande fakta.


Om du någonsin tänkt mig som en nyttig person, SLÄNG DIG I VÄGGEN!
Detta är allt onyttigt jag ätit under November månad:

____________________________________________________________
3 Karameller
Några nävar ostbågar
Glass
Kolor
Mjuk kaka
Choklad
Daimtårta
Godis
Chokladkaka
5 kakor
Halv vaniljbulle
Kaka
Godis
Kaka
Några dumle
Glass
Brago
Paj
Massa negerbollar
Glass
Brago
Pepparkakor
Glass
Lion
Operatårta
Chips
Brago
Pepparkaka
Choklad
Godis
Tårta
Glass
Pepparkakor
Lion
Dumle
Pepparkakor
3 godisar
Pepparkakor
Chokladmoussé
Kolakaka
Chokladkaka
Extremt mycket glögg.
___________________________________________________________________

Detta är 42 saker som jag stoppat i mig... tänk också på att jag tagit mycket varje gång.
Hahahahhaah..hemskt!

Kommentarer
Postat av: jenni

Hahaha! Jag försökte va nyttig ett tag, jag höll mig från godis i fem dagar. FEM HELA DAGAR. Helt otroligt. Godis är för gott helt enkelt. Mmm, jag är sugen på choklad nu.

2008-12-07 @ 18:12:07
URL: http://knarkmormor.blogg.se/
Postat av: martina

njaa..Sm laget är bra men inte eat my shorts.

2008-12-10 @ 16:48:50
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/
Postat av: Emil

Och jag som alltid sett dej som en nyttig person!!.. fy va besviken ja blev nu

2008-12-10 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0