första



Igår vad det 1 Advent vilket jag tycker är väldigt mysigt.

Dagen såg ut så här:
  • Frukost + tända första ljuset tillsammans med Beckan.
  • Få skjuts till mötet + lyssna på mötet och fin adventskör sjöng.
  • Julmarknad.
  • Middag hos viktors mamma.
  • Vara väldigt trött..
Idag är det också en speciell dag, 1 December.
Julkalender och presentöppning!!

Jag och min syster Rebecka har gjort en liten egen "julklappskalender"
istället för att ha en chokladkalender som man öppnar en för varje dag.

Vi köper varannan kalenderöppning till varandra fram till den 18.
Så det blir som våran lilla julklapp till varandra eftersom vi inte kommer fira
jul tillsammans.

Idag såg det ut så här:

det var jag som fick öppna 1 December-julklappen idag.
jag fick:

en mössa!  det behövde jag, tack beckan :)

Kommentarer
Postat av: Noomi Franceen

Haha. oh ja ! kommer bli såååå spännande :P

2008-12-01 @ 12:35:41
URL: http://noomif.blogg.se/
Postat av: martina

skoj ide!

2008-12-01 @ 12:48:22
URL: http://martinamoregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0